Sunday 11 November 2007

Beautiful Samui pictures........

This is an amazing website with stunning pictures of Samui.

Besides having joined the Thron Tree forum and stumbling over Tezza's website, I also recently stumbled over Monique's Land of Smiles website. She's Dutch and lives on Samui and took photography on as a hobby, the results are just stunning.

Especially after the recent stretch of rain and bad weather, I thought it to be a pleasant change to view some of Monique's pix.

Enjoy.

Camille

8 comments:

Anonymous said...

Zit hier te blozen achter mijn computer! Dankjewel Camille voor dit logje en je complimenten! Wat betreft de gemummificeerde monnik. Die in Wat Kunaram is de meest bekende, maar in ons dorp zit er eentje in de tempel, Wat Kiri Won Karam en in Lamai in de tempel zit er ook een.
Groetjes, Monique
PS De zon schijnt!!!!

Anonymous said...

Nog vergeten te vragen ... volgens mij komen we uit dezelfde provincie in Nederland, kan niet missen als ik je naam zie! Limburg? ;)

Camille Lemmens said...

Monique,

Je hoeft niet te blozen, de complimenten zijn meer als verdient en hartelijk bedankt voor je reactie! Je hebt mijn blog snel weten te vinden!

Wel interessant om te weten dat er dus nog twee gemummificeerde monniken op dit eiland zijn, behalve Wat Kunaram.

Welke tempel in Lamai bedoel je precies? Zijn weer mooie dagtochtjes voor me ;-)

Mit mig en mit dig, dat geit goot.

Vallekeberg kom ig vandaan, en doe?

Anonymous said...

Mmmmm... geboren in Heerlen ;), op 13-jarige leeftijd naar Sittard verhuisd en de laatste 20 jaar oppe Nuusjtadt ... ;) Het is de tempel middenin Lamai die in de haakse bocht ligt op de ringroad. Zag trouwens dat van mijn laatste 20 bezoekers er negen via jouw site zijn binnen gekomen! Nog bedankt! Fijne avond.

Camille Lemmens said...

Hoi Monique,

Limbootjes zitten overal -;)

Bedankt voor de info, dat is dan inderdaad een dagje onderweg, foto's maken en nieuwe dingen bekijken. Verheug me al.

Ik zal het een permanente link maken en ik hoop dat je nog veel visite krijgt!

Anonymous said...

Bedankt! Ik heb jouw site ook gelinkt op mijn pagina, want 't weer is toch altijd een hottopic!
Zit te genieten van het zonnetje! Fijne dag.

Camille Lemmens said...

Hoi Monique,

Jij ook bedankt!

Het is lekker nu, veel te warm bijna, een beetje regen zou lekker voor wat afkoeling zorgen. Ha ha ha.

Anonymous said...

Grapjas! ;) Wil je svp niet de goden verzoeken, ik heb morgen wasdag! :))